PŘÍJEZD K NÁM

• Autem nebo na kole:

• Z Prahy přes Strakonice a Vimperk je to k nám přibližně 160 km, z Českých Budějovic přes Netolice, Husinec a Vimperk zhruba 70 km, z Plzně přes Klatovy, Sušici a Kvildu přibližně 100 km.

• Z Vimperka přes Lipku: Nejkratší, ale úzká silnice. Po hlavní mezinárodní silnici směrem na hran.přechod Strážný, hned nad Vimperkem přejedete železniční přejezd, za ním přibližně po 1 km v levé zatáčce hlavní silnice je odbočka vpravo na Lipku, pak se držíte stále této silničky a těsně před Borovými Ladami se napojíte na silnici Nové Hutě - Nový Svět - Borová Lada (doleva) a po dalším zhruba 1 kilometru jste na začátku obce – na první křižovatce v obci pojedete doprava, přejedete most přes Teplou Vltavu, na další křižovatce se dáte opět doprava směr Kvilda, projedete mezi obecním úřadem (po levé ruce) a restaurací Černý vlk napravo, minete nalevo restauraci Borůvka a obchod, vedle něj mateřskou školku a hned za ní odbočíte doleva k nám – uvidíte tabuli.
    • Z Vimperka přes Nový Svět: směrem na Zdíkov, Stachy, Kvildu, nad Vimperkem na vrcholu stoupání odbočíte doleva směr Kvilda, ze silnice na Kvildu odbočíte opět doleva buď po uzoučké silničce (v zimě neprotahovaná) přímo na Šindlov, Nový Svět a Borová Lada nebo o cca 1 km dál na Nové Hutě a dál přes Nový Svět do Borových Lad. Na začátku obce – na první křižovatce v obci pojedete doprava, přejedete most přes Teplou Vltavu, na další křižovatce se dáte opět doprava směr Kvilda, projedete mezi obecním úřadem (po levé ruce) a restaurací Černý vlk napravo, minete nalevo restauraci Borůvka a obchod, vedle něj mateřskou školku a hned za ní odbočíte doleva k nám – uvidíte tabuli.
    • Od Strážného nebo Volar přes Horní Vltavici: po hlavní mezinárodní silnici až do Horní Vltavice, na konci obce odbočíte doleva směr Borová Lada a Kvilda a dojedete přímo do Borových Lad. Na první křižovatce v obci pojedete stále po hlavní (téměř rovně, mírně zahýbá doleva), přejedete most přes Teplou Vltavu, na další křižovatce se dáte doprava směr Kvilda, projedete mezi obecním úřadem (po levé ruce) a restaurací Černý vlk napravo, minete nalevo restauraci Borůvka a obchod, vedle něj mateřskou školku a hned za ní odbočíte doleva k nám – uvidíte tabuli. Tato cesta je použitelná i z Vimperka (v Horní Vltavici odbočit na začátku obce doprava na Borovou Ladu a Kvildu), ale je nejdelší.
    • Ze Sušice proti proudu Otavy: stále údolím řeky, minete odbočku na Kašperské Hory a jedete dál rovně směr Rejštejn, odbočíte doleva směr Svojše – Horská Kvilda – Kvilda. Z Kvildy dolů údolím Teplé Vltavy přímo až do Borových Lad. Za mostem přes Teplou Vltavu po dlouhé rovince těsně před středem obce uvidíte napravo tabuli a odbočíte doprava k nám.
  • Autobusem:

Zastávka autobusu je přímo ve středu obce, několik kroků od našich apartmánů. Ve Vimperku se přestupuje z dálkových spojů, příp. z vlaku, ale o víkendu jede např. z Prahy Smíchova (Knížecí) přímý spoj až k nám.